Zaterdag 16 maart Schapendriftrun

mrt 11, 2019

Zaterdag 16 maart vindt de Schapendriftrun plaats. De netto opbrengst van deze run komt geheel ten goede aan twee doelen.

Het eerste doel is een project van de stichting Compassion. Met dit project wordt een Moeder- en babyprogramma gestart. Dit is een plek voor (aanstaande) moeders waar zij en hun kind hulp kunnen krijgen en zo een goed start kunnen maken (zie Compassion)

Het tweede doel is Elspeets Fanfare Korps. Dit jaar bestaat EFK 100 jaar en om het voortbestaan van de vereniging te waarborgen, nieuwe aanwas  van instrumenten, opleiders en faciliteiten te voorzien, wil de organisatie graag haar financiële steun bijdragen.

Als Elspeets Fanfare Korps kunnen we dat natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Vandaar dat we muzikaal aanwezig zijn met zowel een ensemble van de fanfare als Boem-Tsjing van het slagwerkensemble. Tijdens de runs zullen beide ensembles zorgen voor een muzikale ondersteuning van de lopers.

Daarnaast zal er door een klein team van muzikanten ook deelgenomen worden aan de run. Zo zal een team van 6 muzikanten op een ludieke wijze de 5 km lopen. Nieuwsgierig hoe dat gebeurt? Kom vooral kijken!

Zaterdag 16 maart vanaf 10.30 uur aan de Schapendrift.

Voor meer informatie over deze run: www.schapendriftrun.nl