EFK Stagesupport

Om niet uit de toon te vallen

Over ons

Muziekvereniging Elspeets Fanfare Korps is een bloeiende en vitale vereniging dat op hoog niveau musiceert en meerdere concerten per jaar verzorgd.

De concerten welke worden verzorgd zijn veelal bedoeld om een totaal stuk entertainment te bieden waarbij niet alleen de muziek een belangrijk onderdeel is, maar ook sfeer en eventueel (bewegende) beelden.

Dit type concerten zijn behoorlijk belastend, in verband met de huur van licht en geluid, op de jaarlijkse begroting en zoals iedere vereniging heeft ook Elspeets Fanfare Korps te kampen met krappe budgetten en teruglopende sponsorcontracten.

In de afgelopen jaren is het assortiment regelmatig vernieuwd en uitgebreid en beschikt Elspeets Fanfare Korps over een ruim assortiment professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur om ook uw evenement, concert, presentatie of feest te doen slagen! Ook heeft EFK Stagesupport beschikking over een eigen podium dat voor verhuur beschikbaar is.

Of het nu gaat om een eenpersoons presentatieset, een geluidsset voor 600 personen met complete podium aankleding met full-color LED’s, bewegend licht en projectieschermen?

De licht- en geluidstechnici van Elspeets Fanfare Korps adviseren u graag over de mogelijkheden.

Bekijk onze fotopagina en laat u inspireren!

Wilt u graag een offerte aanvragen?

Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!