Vrolijke concerten

apr 20, 2018

Afgelopen dinsdag 17 april waren er in het ’t Kulturhus twee concerten van muziekleerlingen. Het ging om kinderen van Basisschool Boaz-Jachin. Ze hadden tien weken les gehad op koperinstrumenten en gestemd slagwerk en presenteerden zich nu aan hun publiek. Het waren leuke concertjes met korte stukjes. Er waren vrolijke en treurige liedjes. Het publiek werd ook nog bij het concert betrokken. En natuurlijk werd er iets over de instrumenten verteld. De kinderen waren heel enthousiast. Hopelijk gaan ze verder op hun instrument en zien we ze later terug op onze vereniging. Aan de enthousiaste docenten zal dat niet liggen. En ook niet aan Heidi en Corina die zich voor onze vereniging inzetten voor de jeugdopleiding. Heel veel dank voor jullie inzet.