Op zaterdag 18 juni a.s. zal er binnen Slagwerkensemble Elspeet een leuke en gezellige activiteit georganiseerd worden voor alle jeugd slagwerkleden én leerlingen.

We starten met een ‘Solisten wedstrijd’ met medewerking van alle slagwerkleerlingen, waarna aansluitend het Jeugd Slagwerkensemble o.l.v. dirigent Wibrand van Norel een klein concertje zal geven.

In de afgelopen weken is er tijdens de muzieklessen al hard gewerkt aan de voorbereidingen op deze avond o.l.v. onze slagwerkdocenten Bart van Grinsven en Gerda Tuinstra. Iedere leerling zal een zelf te kiezen stuk spelen van hetgeen ze de afgelopen periode geleerd hebben. Dit kan zowel solo, als in een duet of samenstelling van een klein ensemble zijn.

Een deskundige jury, bestaande uit dirigent Wibrand van Norel en de docenten zullen deze avond de optredens beoordelen en daarbij geldt natuurlijk dat in de eerste plaats plezier en enthousiasme voorop staat!

Inloop vanaf: 17:15 uur. Aanvang: 17:30 uur.