Helaas zal de traditionele oliebollenactie rondom de jaarwisseling er dit jaar anders uitzien. In verband met de coronamaatregelen heeft Elspeets Fanfare Korps besloten om geen appelflappen te bakken. Volgend jaar hopen we iedereen weer van dit lekkers te voorzien. Wel zullen een aantal leden zich inzetten om samen met Bakker Piet oliebollen te bakken zodat u met de jaarwisseling niet zonder al dat lekkers hoeft te zitten.
Bakker Piet heeft in plaats van de appelflap heerlijke appelbeignets in haar assortiment. Deze en de oliebollen kunt u bij Bakker Piet bestellen. Ook kunt u een bestelling plaatsen via ons e-mail adres: actiecomite@elspeetsfanfarekorps.nl of door een privébericht via facebook van Elspeets Fanfare Korps. Ook kunt u bellen/appen naar 06-20733017 om uw bestelling door te geven.
De leden van het Elspeets Fanfare korps wensen u een gezond en muzikaal 2021!