Terugblik Oliebollen en Appelflappen Actie

jan 4, 2016

Op 29, 30 en 31 december zijn er weer oliebollen en appelflappen verkocht door de leden van Elspeets Fanfare Korps.

Vele leden van de vereniging hebben weer hun steentje bijgedragen aan deze actie! Er werden veel appelflappen en oliebollen gebakken,  er was veel gezelligheid onderling. Ook op onze nieuwe verkooplocatie, de parkeerplaats bij de Plus Supermarkt, wisten de bewoners uit Elspeet en omstreken ons te vinden. We bedanken alle kopers en hopen dat de ‘flappen’ gesmaakt hebben, onze leden voor hun inzet en de grote inzet van ons Actiecomité, die voor en achter de schermen heel veel werk hebben verzet! Natuurlijk bedanken we ook Bakker Piet en Plus Supermarkt voor de samenwerking.

Aan het einde van de verkoop op de 31ste waren er nog een aantal zakken appelflappen over. Er werd besloten deze te schenken aan de vluchtelingen die zijn opgevangen op de Paasheuvel te Vierhouten. Ons bestuurslid Alice bracht de appelflappen naar Vierhouten waar ze in ontvangst werden genomen door Annemiek van het COA (Centraal Orgaan Asielzoekers) We hebben vernomen dat deze kleine gunst enorm gewaardeerd werd en dat het goed gesmaakt heeft.

Het was een mooie afsluiting van het jaar 2015!