Maarten van de Kolk – nieuwe dirigent Elspeetse Fanfare Orkesten

nov 3, 2016

maarten-2

Met veel trots stellen we u onze nieuwe dirigent : Maarten van de Kolk voor.

Wij zijn blij dat wij, nadat onze huidige dirigent Erik van de Kolk heeft aangegeven ons te gaan verlaten, in zo’n korte periode onze nieuwe dirigent aan u kunnen voorstellen.

Maarten begon bij ons op jonge leeftijd als muzikant en zal vanaf 1 mei 2017 onze nieuwe dirigent worden. Vijf jaar geleden heeft hij moeten bedanken als lid omdat hij dirigent werd bij muziekvereniging “Ons Genoegen” in Terwolde.

Maarten kreeg zijn eerste muzieklessen bij Elspeets Fanfare Korps waarna hij in 2005 zijn vooropleiding en bachelor studie hoorn aan het ArtEZ conservatorium in Zwolle ging volgen bij Petra Botma en later Fokke van Heel. In 2010 heeft hij deze opleiding afgerond.
In 2008 begon Maarten aan de vooropleiding directie bij Alex Schillings ook aan het ArtEZ conservatorium in Zwolle. In 2014 heeft hij zijn bachelor studie directie afgerond.

Op dit moment dirigeert hij fanfarecombinatie Prinses Juliana Concordia uit Gameren en Nederhemert, VIVO Veessen, Christelijke Brassband Harp & Luit Vuren en Ons Genoegen uit Terwolde.

Samen hebben we er heel veel zin in!