Kidz in Concert, een waanzinnig spektakel

jan 12, 2017

Een jaar lang hebben het slagwerkensemble en het OpleidingsOrkest zich voorbereid op hun jaarlijkse hoogtepunt. ‘Kidz in Concert’ is de naam van het jeugdconcert dat plaatsvindt op zaterdag 21 januari 2017 in t Kulturhus te Elspeet. Het concert start om 19.00 uur!

Het beloofd een bijzonder concert te worden. Dit jaar staat het jeugdorkest nog onder leiding van Erik van de Kolk. Het jeugdorkest neemt u mee op reis door een 7-tal fantastische arrangementen. Italiaanse klanken, een popsuite en een compositie die vol liefdevolle klanken zit! Wat wil u nog meer?

Daarnaast heeft het B-slagwerkensemble een primeur: het ensemble geeft haar eerste concert met hun nieuwe dirigent. Onder leiding van Ruben Maathuis gaat de enthousiaste groep door waar het onder leiding van Wibrand van Norel gestopt is: plezier en muziek maken combineren. Ze spelen onder andere bekende populaire nummers met als knallende afsluiter: Stitches van Shawn Mendes!

Ook leerlingen van beide onderdelen zullen een aantal stukken ten gehore brengen. Deze leden krijgen allemaal les via Cultuurkust. Ook in Elspeet kunnen leerlingen al op jonge leeftijd cursussen volgen. Tijdens ‘Kidz in Concert’ kunt u hier meer informatie over krijgen. Misschien is volgend jaar uw zoon of dochter wel het nieuwste lid van onze vereniging.

Toegang is gratis, in de pauze een verloting met diverse prijzen!

poster-jeugdconcert-1