Het LeerOrkest

dec 3, 2016

Vrijdag 2 december mochten leden van ons Slagwerkensemble en onze buren van de Harmonie Nunspeet een presentatie geven tijdens de uitvoering van Het Leerorkest van de Immanuël school in samenwerking met Cultuurkust uit Harderwijk in de Veluvine in Nunspeet. Het Leerorkest is een innovatieve vorm van muziekeducatie waarbij alle kinderen de kans krijgen om onder schooltijd een muziekinstrument te leren bespelen. De leerlingen van deze school hebben de afgelopen weken lessen gevolgd op viool, cello of klarinet en mochten vandaag het geleerde aan hun ouders en verdere familieleden laten horen. Een fantastisch project met als doel om zoveel mogelijk kinderen in aanraking te laten komen met muziek. Voor ons als verenigingen een mooie gelegenheid om te presenteren wat wij binnen de vereniging aan instrumentarium te bieden hebben en de te volgen muzieklessen onder de aandacht te brengen. Wil uw kind ook graag muziek leren maken? Voor meer informatie mail dan naar secretariaat@elspeetsfanfare.nl of kom gezellig eens kijken tijdens een les of repetitieavond.

Voor foto’s klik hier!