Grote Club Actie

okt 27, 2015

Net als vorig jaar neemt ook dit jaar Elspeets Fanfare weer deel aan de grote clubactie. De grote clubactie is een landelijke lotenactie waar veel verenigingen aan deel nemen. De hoofdprijs bedraagt maar liefst 100.000 euro! En uiteraard kunt u nog tal van andere mooie prijzen winnen, zoals een volkswagen up, vakantiecheque’s, geldprijzen om maar een aantal op te noemen.
Van elk verkocht lot gaat maar liefst 80% naar de vereniging.
Vorig jaar hebben we van de verkochte loten een aantal mooie instrumenten kunnen aanschaffen ter waarde van 1500 euro.
Dit jaar hopen we met de opbrengst een mooi jeugdconcert te kunnen geven en afhankelijk van de opbrengst een gedeelte ook nog te besteden aan onderhoud/ aanschaf van instrumentarium.
Wij hopen dus dat u dit jaar van 1 van onze leden een lot wil kopen zodat wij kunnen investeren in onze jeugd en dus de toekomst.Afbeelding-bij-nieuwsbericht