Afscheid Wibrand van Norel en Welkom Ruben Maathuis

sep 8, 2016

Na ruim 20 jaar dirigent te zijn geweest van ons jeugd slagwerkensemble en docent van onze leerlingen, heeft Wibrand van Norel besloten hiermee te stoppen. Per 1 juli is hij verbonden aan Cultuurkust als coördinator muziek en moest daardoor een aantal werkzaamheden laten vallen. We zijn hem dankbaar voor hetgeen hij al die jaren voor onze jeugdensembles en leerlingen betekent heeft. Door zijn enorme gedrevenheid en positieve inzet hebben we door de jaren heen onder zijn leiding hele mooie dingen kunnen doen, prachtige concerten mogen geven en heeft hij ons tot fantastische (top)prestaties geleid! Als bestuur, coördinatoren, leden en leerlingen willen we hem hartelijk bedanken voor al het werk dat hij voor ons gedaan heeft. We wensen hem alle goeds voor de toekomst en veel succes in zijn verdere loopbaan. Als dirigent van het A-slagwerkensemble hopen we nog lang op zijn leiding te mogen rekenen.

Als vereniging zijn wij blij dat we Ruben Maathuis bereidt gevonden hebben om onze jeugd verder te leiden als nieuwe docent en dirigent van het B-slagwerkensemble. Een jonge- en enthousiaste slagwerker, een heuse aanwinst voor onze vereniging. Hij heeft zijn opleidingen gevolgd in Zwolle en is al enige tijd actief als docent en dirigent. Een goede vervanger met een enorme hoeveelheid aan enthousiasme. Een vernieuwing om trots op te zijn.