Aan het einde van 2016 willen wij het volgende aan u kwijt….

dec 24, 2016

Het jaar 2016 loopt bijna ten einde. Als vereniging kijken we weer terug op een mooi muzikaal jaar. Alle onderdelen van de vereniging mochten mooie optredens verzorgen. Er zijn mooie resultaten behaald tijdens deelname aan concoursen en/of festivals. Mooie samenwerkingen kwamen tot uiting tijdens diverse concerten. Kortom wij zijn trots op al onze leden en hun dirigenten voor de geleverde prestaties.

Ook de diverse commissies hebben hun inzet weer geleverd, het ActieComité met de organisatie van de diverse acties in het dorp, de sponsorcommissie bij het werven van sponsoren en de Grote Club Actie, de jeugdcommissie voor o.a. het werven van nieuwe leden! De vereniging kan niet zonder de inzet van deze commissies, bij deze worden de commissie leden dan ook bedankt voor hun inzet.

We kijken als vereniging weer uit naar het nieuwe jaar, ondanks dat we dit jaar afscheid zullen nemen van Erik van de Kolk, dirigent van het Fanfare Orkest maar gelukkig Maarten van de Kolk (inderdaad broer van…) mogen verwelkomen. Het A-ensemble zal op 21 juli gaan deelnemen aan het Wereld Muziek Concours in Kerkrade, en onze beide jeugdafdelingen beginnen het nieuwe jaar met een jeugdconcert op 21 januari. Kortom, ook 2017 zal ons weer veel muzikaliteit gaan brengen.

Iedereen die op welke wijze dan ook de vereniging ondersteunt (de vrijwilligers, donateurs, sponsoren, enz.) Dank voor jullie bijdrage het afgelopen jaar!

Rest ons te zeggen:

kerstkaart-efk