jun 9, 2017

Sponsorkliks – gratis sponsoren

Vanaf heden werkt de vereniging samen met SponsorKliks, momenteel is ons spaardoel deelname aan het WMC door het A-Slagwerkensemble.

De vereniging ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim honderd winkels, waaronder bekende als Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangen wij daar geld voor.

Waarschijnlijk koop of reserveer jij ook wel eens iets online en kan je ons dus helpen. Bestellen, orderen werkt verder precies hetzelfde, het enige wat u moet doen is eerst naar de pagina van Sponsorkliks gaan (zie de button) daar uw winkel uitkiezen en selecteren, u wordt dan vanzelf doorgelinkt naar de officiële pagina van de desbetreffende winkel. Alles wat u dan besteld, ontvangen wij een commissie over.
En wat natuurlijk helemaal fantastisch is: het kost u geen cent extra!

Van belang is wel dat je de SponsorKlik niet vergeet, vandaar dat we het regelmatig zullen herhalen op onze site en social media kanalen. Want herhaling en bewustwording is heel belangrijk.

Door jouw e-mailadres door te geven aan SponsorKliks ontvang je wekelijks een bericht met online aanbiedingen voor het weekend. Daarmee verwachten we onze inkomsten fors te kunnen laten groeien.

Klik op onderstaande link om je e-mailadres door te geven: www.sponsorkliks.com/mailing_subscribe.php?club=7433&email=naam@email.com

Uiteraard hopen we dat er veel besteld zal gaan worden, en dat u daarbij ons niet vergeet!