Slagwerkensemble zoekt zangers en zangeressen voor Ad-Hoc Koor

nov 11, 2015

Op zaterdag 5 maart a.s. hoopt Elspeets Fanfare Korps weer haar jaarlijkse voorjaarsconcert te organiseren in ‘t Kulturhus in Elspeet. Het A-slagwerkensemble o.l.v. dirigent Wibrand van Norel is op dit moment al druk bezig met de voorbereidingen van het programma. Gezien het enorme succes van een aantal jaren terug hebben zij het plan opgevat een paar stukken uit te voeren in samenwerking met een gelegenheidskoor. Om dit mogelijk te maken roepen zij alle zangers en zangeressen uit Elspeet en omgeving op om (weer) met hen mee te doen! Het 4-stemmige gelegenheidskoor zal o.l.v. dirigent Dick van Asselt op maandagavond repeteren in ’t Kulturhus van 19:30u. tot 20:30u. en de eerste repetitie zal plaats vinden op maandag 11 januari.  In 6 repetities worden de liederen ingestudeerd en daarnaast zullen er een paar repetitiemomenten gepland worden i.s.m het slagwerkensemble. De kosten voor deelname bedragen 2 euro per repetitie, dit om de kosten te dekken. Een ieder die belangstelling heeft kan zich aanmelden, graag vóór 12 december, bij Heidi van de Ridder (heidivanderidder@live.nl) o.v.v. gelegenheidskoor EFK, je naam, emailadres en telefoonnummer. Kun je zingen, zing dan met ons mee en meld je aan!

Hieronder de drie liederen die gezongen zullen gaan worden: