Voorjaarsconcert 2018

mrt 8, 2018

Ons voorjaarsconcert was op zaterdag 3 maart weer een feest van horen en zien. Het A-slagwerkensemble, onder leiding van Wibrand van Norel, maakte voor de pauze met onder andere ‘Time’ van Pink Floyd en de Kensington Medley, uitbundig en subliem slagwerk. Ook was het voor hun het moment van try-out van het werk ‘Chasing Infinitiy’ wat zij zullen gaan uitvoeren op het Open Nederlands Slagwerk Kampioenschap 21 april a.s.

Een traditie mogen we het inmiddels noemen, in de pauze de verloting, prijzen werden dit jaar beschikbaar gesteld door; Geweermakerij van Rhee, Restaurant ‘t Edelhert, Restaurant op de Brink, ‘t Woonhuis, Bakker Piet, Slijterij Heyda en Drogisterij de Brink.

Na de pauze zorgde het Fanfare Korps voor een daverende show en mooie solo’s van Jenny van Rees in ‘Dizzy Stratford’ en Laurens in ‘Under the Boardwalk’ met als afsluiting echte marsmuziek. Jenny van Rees vertolkte een prachtige solo op haar altsaxofoon tijdens het nummer Introduction en Modern Beat. Er was ook een mooie solo voor Laurens van Bart in het nummer Under the Boardwalk op bugel.

Ook werden twee leden gehuldigd voor 12,5 jaar (Anky van Rhee was op vakantie) en 25-jarig lidmaatschap (Willart Huisman). Wilart ontving de bijbehorende oorkonde en speld en uiteraard hoorde er ook een mooie bos bloemen bij.

Deze avond was er ook alvast aandacht voor de Rabo Clubkas Campagne die a.s. 16 maart start, het resultaat hiervan zal binnenkort te zien zijn op de sociale media en natuurlijk hier op de site.

De vereniging kijkt terug op een muzikale avond en dankt iedereen voor hun inzet en aanwezigheid!

Klik hier voor alle foto’s van het voorjaarsconcert.