Voorjaarsconcert 2016

feb 17, 2016

Zaterdag 5 maart a.s. organiseren wij, Muziekvereniging Elspeets Fanfare Korps, ons jaarlijkse Voorjaarsconcert. Zowel het A-Slagwerkensemble als het Fanfare Orkest zullen u op diverse wijzen muzikaal vermaken.

Het Fanfare Orkest zal, o.l.v. dirigent Erik van de Kolk, een uitgebreide variatie van muziekstijlen ten gehore brengen. Van een prachtig koraal tot muziek met volop swing. Zij zullen u laten horen dat zij in alle stijlen van de blaasmuziek thuis zijn.

Het A-Slagwerkensemble, o.l.v. dirigent Wibrand van Norel, zal een programma verzorgen met medewerking van het Ad Hoc Koor, speciaal voor deze avond in het leven geroepen. De ruim 65 zangers en zangeressen zullen laten horen dat slagwerk en zang een bijzonder mooie combinatie is. Dirigent Dick van Asselt heeft de nummers met het koor ingestudeerd. Daarnaast zal het ensemble ook nog andere werken voor u spelen.

Het belooft weer een bijzondere muzikale avond te worden die u zal verassen. Wij hopen u deze avond dan ook te ontmoeten als publiek.

Het concert vindt plaats in ’t Kulturhus, Nachtegaalweg 2 in Elspeet.

De zaal is open vanaf 19:00 uur en het concert begint om 19:30 uur.

Entree is € 6,00 (vanaf 12 jaar) en € 3,00 (tot 12 jr).

Donateurs hebben op vertoon van de kaart voor 2 personen gratis toegang

Tip: zorg dat u tijdig aanwezig bent want vol = vol!

Flyer Voorjaarsconcert 5 maart 2016 v2