Jubilarissen EFK

mrt 7, 2015

Jubilarissen gehuldigd tijdens het voorjaarsconcert

De vereniging kent dit jaar 3 jubilarissen

• Rianne van Asselt – 25 jaar
  • Anniek Smit – 12.5 jaar
  • Henriette van ’t Goor – 12.5 jaar

Tijdens het voorjaarsconcert werden zij gehuldigd met mooie worden van onze voorzitter Henri Zeevat.

Alle drie de jubilarissen vervullen momenteel een of meerdere rollen binnen het bestuur en/of comité. Rianne werd geprezen voor haar jarenlange inzet als bestuurslid en penningmeester van de vereniging. Een heel belangrijke taak/functie, die zij met veel verve uitvoert. Anniek vervult al jaren een informerende rol, als PR verantwoordelijke, binnen het Actiecomité en ook Henriette is al jaren actief binnen dit comité, zij is hier verantwoordelijk voor het coördineren van acties. Sinds een jaar heeft ze ook zitting in het bestuur, verantwoordelijk voor o.a. sponsorcommissie en Actiecomité.

De vereniging is natuurlijk bijzonder blij dat er dit soort leden zijn die al zoveel jaren lid zijn en daarnaast ook nog functies uitoefenen die ten goede komen aan de vereniging, want alles gebeurd op geheel vrijwillige basis. Dames bij deze nogmaals hartelijk dank hiervoor!

De jubilarissen kregen hun speldje opgespeld, en daar hoorde ook een mooie bos bloemen bij.

Onze voorzitter sloot af met, op naar de 40 jaar voor Rianne en op naar de 25 jaar voor Anniek en Henriette. Veel succes en plezier in de jaren die nog komen gaan.