Jeugdconcert 16 januari 2016

jan 4, 2016

Jeugdconcert Elspeets Fanfare Korps

Zaterdag 16 januari a.s. organiseren het B-slagwerkensemble en het Opleidingsorkest van Elspeets Fanfare Korps weer haar jaarlijkse jeugdconcert.

Het B-slagwerkensemble bestaat op dit moment uit 12 leden in de leeftijd van 9 tot en met 16 jaar en staat o.l.v. dirigent Wibrand van Norel. Zij musiceren vanaf februari 2014 in deze formatie. Met elkaar hebben zij de afgelopen periode hard gewerkt om deze groep weer tot een mooi geheel te maken. Dat werd beloond, want tijdens het concours in oktober mochten zij een mooie 1e prijs in ontvangst nemen en hiermee hebben zij zich geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap in Assen op 30 januari aanstaande! Zij zullen deze avond het NK-repertoire aan u ten gehore brengen met daarnaast een paar luchtige, vrolijke nummers.

Het Opleidingsorkest van Elspeets Fanfare Korps bestaat uit 12 leden in de leeftijd van 10 tot en met 17 jaar en staat op dit moment  o.l.v. dirigente Nyncke de Vries. Om de week komen zij bij elkaar om zich voor te bereiden op het grote orkest. U zult merken dat deze jongeren zich hier met veel enthousiasme voor inzetten.

Al deze jeugdige leerlingen zullen op een afwisselende manier hun kwaliteiten onder uw aandacht brengen. Ook de docenten van Cultuurkust, de organisatie die sinds januari 2014 de muzieklessen voor onze vereniging verzorgt, zullen aan deze avond hun medewerking verlenen. Zij zullen elk wat van hun instrument/afdeling laten horen in samenwerking met een van de leerlingen. Het belooft dus weer een afwisselende en verrassende avond te worden!

Het concert wordt gehouden in het Kulturhus, Nachtegaalweg 2 in Elspeet. Om 18:30uur is de zaal open. Het concert begint om 19:00uur.
De toegang is gratis. Er wordt deze avond door de jeugd een verloting gehouden met kans op mooie prijzen.
Van harte welkom!!