Erik van de Kolk stopt bij Elspeets Fanfare

sep 24, 2016

Erik van de Kolk wordt dirigent van Noord-Limburgse Brassband!

Helaas moeten wij hierdoor afscheid nemen van onze dirigent Erik van de Kolk. De maanden dat hij nog onze dirigent is laten we niet zomaar voorbij gaan, eerst gaan we 12 november op concours in Enschede, daarna gaan we ons voorbereiden op het voorjaars concert waar Erik voor de laatste keer ons zal dirigeren. Het concert is gepland op 4 maart 2017.
Erik en Noord- Limburgse Brassband, wij wensen jullie een fijne samenwerking.

Noord- Limburgse Brassband

We’ve got him!
Met veel trots stellen we u onze nieuwe dirigent : Erik van de Kolk voor.
We zijn er in geslaagd om de bijna onvervangbare Ivan Meylemans te vervangen.
Erik neemt de dirigeerstok over vanaf 1 maart 2017.
In de brassbandwereld kent iedereen hem als dirigent van brassband Rijnmond en winnaar van de Europese dirigentenwedstrijd in Montreux. Jury, orkest en publiek waren het unaniem eens. Hij nam de drie prijzen mee naar huis.
Op dit moment dirigeert hij verschillende orkesten in Nederland met onder meer het Gelders fanfareorkest.
De Noord-Limburgse brassband en Erik willen ontzettend graag samenwerken.

Om dit mogelijk te maken neemt Erik met heel veel spijt afscheid van het Elspleets fanfare korps. Hij begon er op jonge leeftijd als muzikant van het slagwerkensemble om er later dirigent te worden. Ook de band gaat er volledig voor. Zo wordt het ongetwijfeld een onvergetelijke samenwerking tussen een van de grootse talenten uit de dirigentenwereld en een super gemotiveerde band.

Samen willen we grote successen boeken op wedstrijden en jullie verblijden met prachtige concerten.