De beste wensen voor 2016

jan 4, 2016

Leden en bestuur van Elspeets Fanfare Korps wensen u allen een voorspoedig, gelukkig, gezond en natuurlijk muzikaal 2016! Voor alle onderdelen belooft 2016 weer een sprankelend en muzikaal jaar te worden. Het B-Slagwerkensemble en het Opleidings Orkest zijn momenteel in voorbereiding op hun optreden tijdens het jeugdconcert op 16 januari as.

Het A- en B-Slagwerkensemble gaan zich voorbereiden op hun deelname aan hetNederlands Kampioenschap op 30 januari in Assen.

Op 5 maart wordt ons jaarlijkse voorjaarsconcert weer gegeven, waar het Fanfare Orkest en het A-Slagwerkensemble voor u zullen optreden!

Ook het Ad-Hoc Koor wat voor het voorjaarsconcert is samengesteld zal deze week start met haar repetities o.l.v. Dick van Asselt.

U merkt het, we gaan het jaar weer starten met veel muzikale overgave en hopen u ergens als publiek te mogen treffen!

Ook voor de rest van het jaar staan er al diverse activiteiten op de agenda, denk aan de festivals van het NVMV, de aubade op Koningsdag, Concoursdeelname door het Fanfare Orkest. We hebben genoeg te doen dit jaar en we hebben er zin in!

Houdt onze website in de gaten voor alle aankondigingen, verslagen en nieuwtjes!