Aan het einde van het jaar…

dec 23, 2015

Het jaar 2015 loopt bijna ten einde. Als vereniging kijken we weer terug op een mooi muzikaal jaar. Alle onderdelen van de vereniging mochten mooie optredens verzorgen. Er zijn mooie resultaten behaald tijdens deelname aan concoursen en/of festivals. Mooie samenwerkingen kwamen tot uiting tijdens diverse concerten. Kortom wij zijn trots op al onze leden en hun dirigenten voor de geleverde prestaties.

Ook de diverse commissies hebben hun inzet weer geleverd, het actiecomite met de organisatie van de diverse acties in het dorp, de sponsorcommissie bij het werven van sponsoren en de Grote Club Actie, de jeugdcommissie voor o.a. het werven van nieuwe leden! De vereniging kan niet zonder de inzet van deze commissies, bij deze worden de commissie leden dan ook bedankt voor hun inzet.

We kijken als vereniging weer uit naar het nieuwe jaar, en we hopen dat ook dit weer een mooi, goed en natuurlijk muzikaal mag worden.

Iedereen die op welke wijze dan ook de vereniging ondersteunt (de vrijwilligers, donateurs, sponsoren, enz.) Dank voor jullie bijdrage het afgelopen jaar!

Rest ons te zeggen:

Kerstgroet EFK SWE